РЕЖИМ РОБОТИ ГПД
2 класу
на 2022-2023 н.р.
Режим роботи групи продовженого дня
Прийом дітей в ГПД. Взаємозв'язок з класоводом |
11.00 – 11.30 |
Прогулянка на свіжому повітрі |
11.30 – 13.00 |
Обід |
13.00 – 13.30 |
Дидактичні ігри |
13.30 – 14.15 |
Ігри ( на свіжому повітрі ) |
14.15 – 15.15 |
Полуденок |
15.15 – 15.30 |
Заняття за інтересами |
15.30 – 16.15 |
Виховні заходи |
16.15 – 16.45 |
Підсумок робочого дня. Робота з батьками |
16.45 – 17.00 |
ПЕРЕВІРЕНО
Заступник директора
з
навчально – виховної роботи:
_____________________________
«____» вересня 2022 р.
«____»
січня 2023
р.
Календарне
планування
навчально
– виховної роботи
групи
продовженого дня
( 2022 –
2023 н. р)
Вихователь ГПД:
Конаровська О. І.
Стінка –
2022
Дата |
|
|
День |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Участь у святі першого дзвоника Патріотичний урок «Ми українці: честь і слава
незламним!» |
Інформаційна хвилинка «Яким має бути школяр?» |
Охорона
здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі
заняття |
Прогулянка територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки». |
Прогулянка на свіжому повітрі «Осінні
зміни в природі» Ігри на свіжому повітрі. |
Заняття за інтересами |
Малюнок на асфальті тему «Літо, до побачення» |
Виготовлення витинанки «Долоньки» |
Співпраця з батьками |
Знайомство з батьками учнів, які відвідувати- муть групу. Збір заяв до групи |
Ознайомлення з режимом роботи |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Відверта розмова «Зовнішній вигляд учня» |
Перегляд відеоролика «Безпека у класі» Гра «Так-Ні» |
Уроки безпеки «Мій шлях до школи» |
Тренінг «Чи можливо жити без змін» |
Моделюван- ня розвивально -виховних ситуацій «Зміни у житті школяра» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому повітрі
«Горобинки-намистинки», гра «Жабки» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Чарівниця
– осінь», ігри на свіжому повітрі, гра «Жабки» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Барви осені». Гра «Заєць і лисиця» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Вересень зустрічаємо - птахів до вирію проводжаємо». Спортивні змагання зі скакалками, м’ячем, обручами. Правила безпеки під час рухливих ігор та змагань. |
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження
за квітами в квітнику». Ігри на свіжому повітрі, гра «Заєць і лисиця» |
Заняття за інтересами |
Виготовлення закладок для книг |
Майстерна художника «Як фарбами передати настрій» |
Складання лего |
Складання пазлів у парах |
Створення малюнків на тему: «Мої літні
канікули» |
Співпраця з батьками |
Поради батькам щодо самопідго- товки дітей |
Як зацікавити дітей навчанням? |
Консультація «Батькам про попередження дитячого травматизму» |
Консультації для батьків «Ваша дитина –-школяр» |
Індивідуальні бесіди «Чому важко бути школярем під час воєнного стану» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні заняття (клубні години) |
Година спілкування «Що змінилося
у дружбі під час війни? |
Тематичне заняття «Що змінилося
у школі?» |
Абетка моральних заповідей «Не той друг, що медом маже, а той, хто правду каже» |
Бесіда «Мій
вірний друг: як він
змінився» |
Година спілкування «У нашому класі день народження» |
Охорона
здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі
заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Спостереження за хмаринками». Ігри на свіжому повітрі, гра
«Розірви ланцюг» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Диво хмарки в небі скачуть», спортивні ігри (бадмінтон, футбол, волейбол) |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Спостереження за квітами на клумбі», колективна гра
«Алі-баба» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Спостереження за поведінкою комах восени», українські
народні ігри «Подоляночка»,
«Дощик» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Спостереження за змінами в неживій природі», колективна гра
«Третій зайвий» |
Заняття за інтересами |
Вивчення і виконання пісні про дружбу |
Виготовлення аплікацій з природніх матеріалів |
Складання пазлів у парах |
Ліплення з пластиліну улюбленої тваринки |
Перегляд мультфільму про дружбу |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні бесіди «Чому важко учням сьогодні?» |
Продовження навчання — важливий етап у житті дитини |
Рекомендації щодо поповнення домашньої бібліотечки |
Як зацікавити
дітей математикою сьогодні? |
Що робити,
якщо дитина отримує погані оцінки? |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Інформаційна година «Як
змінюється природа восени?» |
Година спілкування «Краса моєї України:
чи змінилася вона тепер?» |
Абетка
безпеки. «У місті, в
лісі ти гуляй – про безпеку і осінні зміни пам’ятай» |
Рольова гра «Складаємо власні правила поведінки в довкіллі під
час осінніх змін» |
Моделювання розвивально -виховних ситуацій «Поклонюся я довкіллю- побажаю довгих літ» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому повітрі «Спостереження
за птахами». Пригадування характерних ознак та особливостей птахів.
Рухливі
ігри та спортивні естафети. |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Повітря, сонце і вода – наші друзі» , визначення чинників здоров’я «Мій рецепт
здорового способу життя», ігри за бажанням. |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Подорож вересневого листочка», ігри на свіжому повітрі, гра «У квача» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Природа нам віддячує добром!»,
колективна гра «Гніздо черепахи» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Пішохідний перехід», естафета з м’ячем на місцевості з елементами баскетболу |
Заняття за інтересами |
Створення композиції «Рослина, яка подобається мені найбільше» |
«Я малюю Україну» |
Ігри на розвиток комунікативних
навичок |
Музична вітальня «Краса природи в пісні» |
Виготовлення
виробів з природних матеріалів |
Співпраця з батьками |
Молодший шкільний вік і його особливості |
Проблеми адаптації до навчання в школі під час
воєнного стану |
Як виявляти й розвивати здібності в дітей сьогодні? |
Тест «Чи знаю
я свою дитину?» |
Тест «На
скільки знаю я свою дитину?» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Година природи «Як ми
змінюємось упродовж життя?» |
По сторінках
релігійного календаря. Свято Чесного Хреста |
Запитання і відповіді за темою «Зміни у
нашому житті» |
Перегляд відеоролика «Осінні свята українців і їх
видозмінені традиції» |
01 жовтня –
Міжнародний день музики Різні напрямки
в музиці Гра «Караоке» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Осінній букет», колективна гра «Перепілочка» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Хто в гаю живе, що в гаю росте?», спортивна гра «Біг по
колу» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Осіннє диво -
квіти». Спортивна естафета з перешкодами |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Одяг людей восени»,
рухливі ігри народів світу –
«Укус змії» (Єгипет) |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Людина та її
здоров’я», Рухливі ігри з м’ячем. |
Заняття за інтересами |
Виготовлення поробок за бажанням дітей. |
Майстер-клас «Складання букетів з опалого листя» |
Малюнок фарбами «Осінь у нашому селі» |
«Вернісаж»
(аплікація з насіння) |
Перша неділя
жовтня – Всесвітній день учителя. Конкурс
малюнків «Портрет учителя» |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди «Красномовна
дитина» |
Індивідуальні
бесіди «Красномовна
дитина» |
Створення атмосфери емоційної захищеності,
тепла й любові в сім’ї. |
Поради щодо добору
художньої літератури відповідно до віку дітей |
Рекомендації
щодо музичних нахилів дітей |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда: « Що
допомагає мені пізнати світ?» |
Гра-
вікторина. «Що ти знаєш
про свою Україну?» |
Інформаційна хвилинка «Що я знаю про
національну символіку України?» |
Година
милування «Краса природи
за вікном» |
Година спілкування «Що таке
Батьківщина і яка вона?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка шкільним
подвір’ям «Спостереження за осінніми прикметами у природі та погоді». Ігри за
вибором дітей. |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Природа нам віддячує добром!»,
колективна гра «Гніздо черепахи» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Спостережен-ня за осінніми листочками». Ігри
за вибором дітей. |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Спостережен-ня за пташками восени». Ігри за вибором дітей. |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Спостережен-ня за рослинами восени». Рухливі ігри з м’ячем. |
Заняття за інтересами |
Перегляд відеоролика «Державні символи України» |
Виготовлення
виробів з конструктору |
Перегляд
відеоролика про захисників
України» |
Дидактичні
ігри на розвиток мислення |
«Прикраси»
(природний матеріал) |
Співпраця з батьками |
Бесіда: розвиток
дрібної моторики рук і
мовлення |
Рекомендація
лікаря «Як зміцнити імунітет» |
Як
спілкуватися з дитиною? |
Тест на
виявлення батьківського стилю спілкування з дитиною |
Анкетування
батьків |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Співрозмова:
«Що було цікавого у вихідні дні?» |
Інформаційна
хвилинка: « День
захисника України» |
Година
спілкування «Ми – козацького
роду» |
Бесіда:
«Українські захисники сьогодні: які вони?» |
14 жовтня –
День захисника України. Акція: «Лист – малюнок бійцям ЗСУ» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому повітрі «Буду я природі вірним
другом!», бесіда про особисту гігієну, розучування українських народних ігор
«Ластівка», «Баштан» |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Подорож кленового листочка», колективна гра « Штандер» |
Прогулянка на свіжому повітрі «Зміни в житті рослин
восени», ігри за бажанням дітей |
Прогулянка на свіжому повітрі «Зміни в житті тварин
восени», ігри за бажанням дітей |
Прогулянка на свіжому повітрі «Щоб рости міцними і
дужими, з вітамінами ми дружимо», колективна гра «Гуси» |
Заняття за інтересами |
«Рідне село
моє» (аплікація) |
Мозаїка з
пластиліну «Грибочок» |
Виготовлення
сувенірів для бійців Української армії |
Виготовлення
виробів з конструктору |
Малюнок на
асфальті «Кольори осені» |
Співпраця з батьками |
Анкетування
батьків «Дослідження культури взаємин з батьками» |
Бесіда
«Безпечний шлях до школи» |
Анкетування
«Творчі здібності моєї дитини» |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Бесіда
«Ставлення рідних до дитини школяра» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Інформаційна хвилинка: «Як позначки на
товарах застерігають від небезпеки?» |
Вікторина: «Час загадок та ребусів» |
Бесіда за темою: «Добре вчитися у школі» |
Усний журнал: «Про що говорять знаки?». |
Співрозмова: «Для чого нам вказівні
знаки?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому повітрі:
«Спостереження за хмаринками». Спортивна година «Веселі ігри на шкільному
подвір’ї» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Спостереження
за калиною». Гра «Ворона – каркарона» |
Прогулянка на свіжому повітрі:
«Спостереження за вербою». Гра «Ворона – каркарона». |
Прогулянка «Зимові розваги», українські народні ігри «Розлилися води», «Сімейка» |
Прогулянка «Зимовий сон», колективна гра
«Кіт і миші» |
Заняття за інтересами |
Година праці: • збір насіння квітів; • заготівля природного матеріалу для
художньої праці |
«Рідне село моє» створення з пластиліну
улюбленої пам’ятки природи чи
архітектури села |
Виготовлення виробів з конструктору |
Мозаїка з пластиліну «Соняшник» |
«Рідне село моє» (малюнок) |
Співпраця з батьками |
Гра і праця в житті дітей молодшого
шкільного віку. |
Рекомендації «Як зміцнити Імунітет?» |
Індивідуальні бесіди |
Індивідуальні бесіди щодо поведінки дітей |
Консультація «Батькам про попередження
дитячого травматизму» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Диспут «Яким може
бути дотик?» |
Година спілкування «Що ми можемо
пізнати на дотик?» |
Моделювання розвивально- виховних ситуацій «Шкіра – орган
відчуття» |
Відверта розмова «Тварини - не іграшки!» |
Бесіда: «Що я
нового дізнався про дотик?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому повітрі:
«Спостереження за змінами кольору листочків». Рухливі ігри «Земля, вода, вогонь, повітря», «Горидуб», «Подоляночка». |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Подорож
острівками безпеки», ігри за бажанням
дітей |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Спостереження
за природними змінами восени». Рухливі
ігри «Земля, вода, вогонь, повітря», «Горидуб», «Подоляночка». |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Мандрівка рідними
стежинами» (визначення змін у природі), рухливі ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «В гостях у пана Гарбуза», розучування вправ для
профілактики порушень постави, рухливі ігри за бажанням |
Заняття за інтересами |
Робота з конструктором
«Лего» складання власного робота |
Загадки про побутову техніку «Упізнай за звуком» |
Сюжетно- рольова гра «Крамниця побутової техніки» |
Перегляд навчально фільму про поводження з побутовими приладами |
Сюжетно- рольова гра «Безпечна поведінка у автобусі» |
Співпраця з батьками |
Як виховати добру дитину? |
Дитина і телевізор. «За
і проти.» |
Індивідуальні бесіди |
Як виявляти й розвивати здібності в дітей? |
Індивідуальні бесіди |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда: «Що
таке кордон?» |
Година
спілкування: «Що таке державна територія?» |
Скринька народної мудрості: «Вітчизна, територія,
кордон» |
Екскурс у минуле «Територія
наших пращурів» |
Колективна бесіда «Що
таке карта? |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за
деревами в саду», ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за рослинами», колективна гра «Чорне-біле» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за
станом неба», ігри з елементами
психогімнасти-ки «Всьому довкола я
радію» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за змінами у природі». Рухливі
ігри «Заборонений рух», «Третій зайвий». |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за змінами у погоді». Рухливі
ігри «Заборонений рух», «Третій зайвий». |
Заняття за інтересами |
Малювання малюнків «Якого кольору канікули?» |
Колективне панно: «Маленька праця завжди стане у пригоді» |
Інтелекту- альна гра «Що? Де? Коли?» |
Майстер-клас «Іграшка, створена власноруч» |
Виконання аплікації у техніці квілінг |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Анкетування «Харчові переваги та традиції нашої Батьківщини» |
Бесіда «Обережно дикі та бездомні тварини восени» |
Анкетування батьків «Ви і
ваша дитина» |
Як можна допомогти дитині добре поводитись |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда: «Про
що може повідомити назва?» |
Конкурс «Назва
вулиці на якій живу: як я її уявляю?» |
Година спілкування «Знаю! Не
знаю! Хочу дізнатися!» |
Гра «Так чи ні?» |
Бесіда «Подорож
містами України» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за опадами», рухливі ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за напрямом вітру» , розучування етюдів на
вираження задоволення і радості |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Опале листя»,
рухливі ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за зміною дня і ночі», спортивні ігри (бадмінтон, футбол) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за розповсюдженням насіння рослин»,
колективна гра «Лисиця і сторож» |
Заняття за інтересами |
Ігри на розвиток комунікатив- них навичок |
Майстер-клас «Виготовляємо пальчиковий театр» |
Квест «Тварини, які живуть у воді» |
Робота в групах. Інсценізація казки за вибором учнів |
Малюємо ілюстрацію до улюбленої казки |
Співпраця з батьками |
Поради батькам на кожний день |
Значення
домашнього завдання |
Активність і гіперактив- ність |
Поради батькам «Будь дитині другом» |
Безпека
дитини, коли вона сама вдома |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Диспут «Де дім
у тварин?» |
Година спілкування «Вчимося
етикету». |
Бесіда «Як
змінюється дім у тварин протягом тривалого часу?» |
Обмін інформацією:
«Загадку відгадай – тварину і її територію проживання впізнай ». |
Обмін думками «Охорона
тваринного світу» |
Охорона здоров’я, прогулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за поведінкою тварин». Фізкульт-
хвилинки на вулиці. |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за хмаринками», колективна гра
«Лисиця і сторож» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за осінніми деревами». Комплекс
загальнороз- вивальних вправ. Ігри за вибором дітей. |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за змінами у природі та погоді». Ігри за
вибором дітей. |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за осінніми деревами». Комплекс
загальнороз- вивальних вправ. Ігри за вибором дітей. |
Заняття за інтересами |
Робота в
групах «Створюємо
модний одяг для ляльок» |
Майстер - клас «Прикрашан- ня
капелюшків» |
Перегляд
відеоролика «Дитяча мода» |
Малюнок «Я – модний» |
Створення
колажу «Мода і
природа» |
Співпраця з батьками |
Почуйте серцем
голос дитини |
Причина та
профілакти- ка шкільних хвороб |
«Заохочення і покарання дітей в сім'ї» |
Активність і
гіперактивність |
«Як привчити
дитину до самостійності під час виконання домашніх завдань» |
|
|||||
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Диспут «Гроші в
нашому житті» |
Година спілкування «Які відкриття
на мене чекають за порогом дому?» |
Відверта
розмова «Я хочу стати успішним» |
Інтелек-туальна
мандрівка рідним краєм: «Що я знаю про
Тернопіль-щину?» |
Інтелек-туальна
гра-подорож «Наші обереги та святині» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за ялинками». Колективні
ігри «Розривні
ланцюги», «Хто підходив». |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за білочкою». Рухливі ігри
за бажанням дітей |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за тваринами». Рухливі ігри «Розірвані
ланцюги», «Море хвилюється». |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостере-ження за зміною хмаринок». Рухливі ігри «Розірвані
ланцюги», «Море хвилюється». |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за погодою». Рухливі ігри «Розірвані
ланцюги», «Море хвилюється». |
Заняття за інтересами |
Виготовлення
саморобок із природних матеріалів |
Відгадування
загадок про професії |
Палітра
художника «Моя професія
в майбут- ньому» |
Робота з
кольоровим папером та картоном. Орігамі. |
«Улюблений
герой домашньої бібліотечки» (пластилін, глина, солоне тісто) |
Співпраця з батьками |
Рекомендації
щодо поповнення домашньої бібліотечки |
Як можна
допомогти дитині добре поводитись? |
Що робити,
якщо дитина агресивна? |
Що ви можете
зробити, якщо вашу дитину кривдять в школі? |
Бесіда-консультація
«Роль народних традицій, звичаїв, обрядів у сімейному вихованні» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Цікавинки
звідусіль «Які права та
обов'язки має дитяча спільнота?» |
Природнича гра
«Як подорожує краплинка?» |
Обмін думками «Що об'єднує
нашу класну спільноту?» |
Перегляд
фрагмента відеоролика «Права дитини» |
Дослідження «Професії,
пов’язані із спільнотою» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за погодними умовами». Ігри за
вибором дітей. |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за рухом вітру». Рухливі ігри «Курчата», «Снайпер», «Влуч у
кільце» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за пташками». Рухливі ігри «Курчата», «Снайпер», «Влуч у
кільце» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Сезонні зміни у довкіллі». Спортивні
змазання між хлопцями та дівчатами. |
Прогулянка на
свіжому повітрі6 «Сезонні зміни у поведінці птахів». Рухливі ігри «Вартові та
розбійники», «Космонав-
ти», «Вовк у канаві». |
Заняття за інтересами |
Дослідження «Як ми бережемо
воду?» |
Малюнок
аквареллю |
Слухання та обговорення
казки В.Скомаров- ського «Чому в морі вода солона?» |
Квест «Тварини, що
живуть у воді» |
Малювання
морського пейзажу |
Співпраця з батьками |
Як покарання
впливає на характер дитини? |
Інформація з
БЖД «Правила поведінки під час катання на санчатах» |
Причини та
профілактика шкільних хвороб |
Зустріч з
лікарем «Поради щодо
лікування ГРВІ» |
Бесіди про те,
чи мають учні певні доручення вдома |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда –
застереження « Як дітям
поводитись в музеях і театрах?» |
Усний журнал:
«Чи потрібно відвідувати музеї?» |
Перегляд
мультфільм: «Свинка Пеппа та Джордж ідуть в музей» |
Перегляд відео: «Віртуальна подорож музеями України
та світу» |
Гра –
презентація: «Я - екскурсовод» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за природними змінами на початку зими».
Козацькі
розваги на спортивному майданчику |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за природними змінами на початку зими». Козацькі
розваги на спортивному майданчику |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостере-ження за рухом гілок дерев». Рухливі ігри
на спортивному майданчику. |
Прогулянка на
свіжому повітрі: Спостережен-ня за пташками». Рухливі ігри
на спортивному майданчику. |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за транспортом». Сюжетно-
рольова гра «Ми — пасажири». |
Заняття за інтересами |
Малюнок «Прихід зими» |
Виготовлення
годівничок |
Створення
колажу «Зимові ігри
українців» |
Карооке «Пісні про
зиму» |
Відгадування
загадок « У світі загадок». |
Співпраця з батьками |
Допомагайте
дитині вчитися |
Індивідуальні
консультації «Просто про
складне. Як виховати патріота?» |
Індивідуа-льні
консультації «Просто про
складне. Як виховати патріота?» |
Якщо ваша
дитина лівша |
Бесіда
«Інтереси ваших дітей» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда: «Що
об'єднує українців?» |
Складання
пазлів: «Карта України» |
Колективна справа «Візитівка українців» |
Розвивальне заняття: «Культура
та традиції українського народу» |
Дослідження «Українські
свята, які вони?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Спостережен- ня за природними та погодними змінами взимку».
Рухливі
ігри на спортивному майданчику. |
Прогулянка на свіжому повітрі:
«Спостережен- ня за природними та погодними змінами взимку».
Рухливі
ігри на спортивному майданчику. |
Прогулянка на свіжому повітрі:
«Спостереження за рухом вітру». Рухливі ігри за бажанням дітей |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Збий шапку», «Снігова фортеця». |
Прогулянка на свіжому повітрі:
«Спостереження за рухом хмаринок». Рухливі ігри за бажанням дітей |
Заняття за інтересами |
Фантазування «Краєвиди космічного міста» |
Перегляд світлин «Як виглядає Україна з космосу» |
Створення малюнку «Зустріч із зоряним жителем» |
Створення панно «Зоряне небо» |
Виготовлення із пластиліну зимового пейзажу |
Співпраця з батьками |
Чи можна виховати в дитині лідера? |
«Грип. Інструкції для батьків» |
Шкідливі іграшки у руках дитини |
Всі діти здібні |
Поради батькам щодо добору казок для домашньої
бібліотечки учня |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Перегляд
світлин «Скарби
України, які вони?» |
Обмін думками:
«Вірші про Україну, про що вони?» |
Диспут «Якщо друг у
тебе є – життя радісним стає». |
Бесіда: «Національні
святині» |
Бесіда «Щоб не
трапилось біди. Правила дотримання під
час канікул і святкування новорічних та різдвяних свят» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за рослинами». Рухливі ігри на спортивному майданчику |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за вітром», гра «Штурм снігової фортеці» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за станом грунту», гра «Штурм снігової
фортеці» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостере-ження за птахами», конкурс на кращу снігову
скульптуру |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Спостережен-ня за станом неживої природи»,
спортивні ігри. |
Заняття за інтересами |
Колективна справа «Іграшки дітей майбут- нього» |
Сюжетно- рольова гра «Коли це було?» |
Складання пазлів за вибором учнів |
Читання з передбачен-ням твору В.Сухомли-нського «Який слід повинна залишити людина на землі?» |
Виготовлення
новорічних прикрас. |
Співпраця з батьками |
Як укріпити
імунітет дитини? |
Рекомендація
лікаря: «Стежте за зором дітей» |
Рекомендації:
«Зимовий одяг дитини» |
Попере-дження
побутового травматизму |
Бесіда про безпеку життєдіяльнос-ті дітей під час
зимових свят |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Вікторина: «Що таке
цінності?» |
Бесіда : «Якими бувають
цінності» |
Бесіда : «Що
об'єднує родину?» |
Обмін думками: «Що я ціную в
людях?» |
Усний журнал:
«Яку цінність кожен із нас несе у собі?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за станом неба та опадами», рухливі ігри
з елементами ТРВЗ |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за температурою повітря», колективна гра
«Шевчик» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за снігом», ігри за бажанням учнів |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за сонцем», ігри за бажанням учнів |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Казки зимового
лісу», колективна гра «Штурм фортеці» |
Заняття за інтересами |
Перегляд
мультфільмів про зимові свята |
«Вершник»
(рвана аплікація) |
Майстерня
«Вмілі рученята»: малювання
пластиліном «Лисичка» |
Перегляд мультфільмів
про зимові свята |
Хвилина творчості: «Про щоб я написав Святому Миколаю» |
Співпраця з батьками |
Порада батькам:
«Привчати дітей до виконання постійних обов’язків удома». |
Як привчити дітей до самостійності під час
виконання домашніх завдань? |
Особливості
спілкування з дитиною в сім'ї. |
Індивідуальні
бесіди про гігієну школяра |
Допомога дітям
у виготовленні іграшок. |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Година цікавинок: «Якого
я роду? Зв'язок поколінь» |
Поговоримо відверто: «Що
найдорожче у світі?» |
Бесіда: «Що
цінного ти можеш принести у спільну справу?» |
Бесіда – застережен- ня: «Чому
довіряють одне одному?» |
Бесіда: «Народні
традиції та родинні свята» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за
станом неживої природи», спортивні
ігри |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за вітром», гра «Штурм снігової фортеці» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за станом грунту», ліплення зі снігу казкових
героїв. |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за деревами», розваги зі снігом |
Прогулянка на
свіжому повітрі «Спостере-ження за сонцем», , ігри за бажанням учнів |
Заняття за інтересами |
Дидактична гра «Можна – не можна» |
Майстер- Клас: «Подарунок для друга». |
Малюнок «Палітра захоплень» |
Гра: «Відгадай слово за моделлю» |
Складання пазлів |
Співпраця з батьками |
Що потрібно знати про дитячий кашель? |
Індивіду- альні бесіди з батьками |
Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей? |
Бесіда – застережен- ня: «Сучасне медіа середовище» |
Індивіду- альні бесіди з батьками |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Урок – дослідження «Чому люди подоро- жують?
Цінності подорожі» |
Уявна подорож «Цікава країна – Україна: її
цінності» |
Свято – конкурс «Подорож з паном Добриком і пані Добринкою» |
Рольова гра «Ми — мандрівники» |
Тренінг «Техніка безпеки під час подорожі» |
Охорона здоров’я, прогулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: спостережен- ня: «Вчимося милуватися красою довкола нас». Рухливі ігри «Море хвилюється», «Мисливці та звірі». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Спостереже ння за птахами взимку. Допомога зимуючим птахам». Рухливі ігри «Море хвилюється», «Мисливці та звірі». |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Спостереження
за станом неживої природи». Ігри за
бажанням учнів |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за деревами». Ігри за бажанням учнів |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за вітром». Рухливі ігри «Мишоловка», «Розірвані
ланцюги». |
Заняття за інтересами |
Створення колективного панно: «Де найкраще місце на Землі?» |
Майстерня для школярів: «Конструюва ння транспорту, на якому можна здійснити мандрівку» |
Виготовлення пам’ятки: «Обережно грип!» |
«Салют»
(розбризкування фарб) |
«Завітали
птахи до годівниці» (рухлива іграшка) |
Співпраця з батьками |
Бесіда «Що повинно бути на книжковій полиці учня?» |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Допомогти дітям у складанні ребусів |
Індивідуальні бесіди з батьками |
Консультація: «Як розвинути в дині любов до читання?» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Моделювання
розвивально- виховних ситуацій «Я і мої
помічники, які досліджують
світ» |
Бесіда: «Чи
все в природі має цінність?» |
Бесіда «Не той
друг, що медом маже, а той , що правду каже» |
Розповідь –
дослідження: «Чи можуть
зникнути природні цінності?» |
Бесіда: «Чарівна і
калинова наша мова веселкова» |
Охорона здоров’я, прогулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Останні барви зими». Розучування гри «Заєць і лисиця» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Чарівниця – зима», ігри на свіжому повітрі. Гра «Жабки» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за хмаринками». Ігри на свіжому повітрі. Гра
«Розірви ланцюг» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Диво хмарки в небі скачуть». Гра «Розірви ланцюг» |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Фізична культура —основа здоров’я». Ігри на свіжому
повітрі |
Заняття за інтересами |
Ігри з
конструктором |
Настільні
ігри. |
Виготовлення
орігамі. |
Конкурс та
виставка малюнків «Мій улюблений мультфільм» |
Читаємо
улюблені книжки |
Співпраця з батьками |
Допомогти
дітям розмалювати
малюнки |
Індивідуальні
бесіди: «Грип.
Профілак- тика» |
Зустріч із
медичним працівником: «Ознайомлення з точковим масажем» |
Особливості
спілкування з дитиною в сім'ї. |
Індивідуальні
бесіди про гігієну школяра. |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Година спілкування:
«Які бажання виникають у людей?» |
Бесіда – Застереження: «Чи є різниця
між мрією і застереженням?» |
Година спілкування: «Чи може мрія
змінити життя людини?» |
Усний журнал:
«Чи може людина жити без бажань?» |
Інформаційна
година: «Що я можу
зробити, аби здійснювати бажання?» |
Охорона здоров’я, прогулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Повітря, сонце і вода – наші друзі» , визначення чинників здоров’я. Ігри за бажанням. |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за поведінкою птахів зимою». Колективна гра
«Шишки , жолуді, горіхи» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Одяг людей зимою». Рухливі ігри народів світу – «Укус змії» (Єгипет) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Природа нам віддячує добром!». Колективна
гра «Гніздо черепахи» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Хто в гаю живе, що в гаю росте?». Спортивна гра «Біг по
колу» |
Заняття за інтересами |
Перегляд відео
«Успіхи української збірної на Олімпійських іграх» |
Перегляд Презентації: «Дизайн одягу для спортсменів» |
Настільні ігри. |
Виготовлення підставок для пензлів, олівців, ручок |
Ігри з
конструктором |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Бесіда – консультація: «Прогулянки та походи з дітьми» |
Бесіда : «Як привчити дитину до самостійності під час виконання домашніх завдань?» |
Рекомендації батькам щодо загартування дітей |
Співбесіда: «Шкідливі звички дитини?» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Година спілкування: «Чи завжди
варто здійснювати бажання?» |
Година спілкування:
«Як природа обмежує людські бажання?» |
Моделювання розвивально- виховних ситуацій «Чи потребують
бажання обмежень?» |
Бесіда: «Чому
не можна жити без правил?» |
Година спілкування: «Що буде, якщо
не виконувати правил?» |
Охорона здоров’я, прогулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за поведінкою комах весною». Українські
народні ігри «Подоляночка», «Дощик» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за квітами на клумбі». Колективна гра
«Алі-баба» |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Диво хмарки в небі
скачуть». Спортивні ігри (бадмінтон, футбол, волейбол) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за змінами в неживій природі». Колективна гра
«Третій зайвий» |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Повітря, сонце і
вода – наші друзі». Ігри за бажанням. |
Заняття за інтересами |
Ігри з
конструктором |
Виготовлення закладок для книг |
Робота у шкільній бібліотеці: «Збережімо книгу!» |
Творча гра: «Розшифруй
слово». |
Ліплення з пластиліну. |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Співбесіда: «Як запобігти шкідливим звичкам дитини?» |
Індивідуальні консультації :
«Роль сім’ї у вихованні працелюб- ності» |
Поради: «Як зміцнити імунітет?» |
Співбесіда: «Вчіть дитину вчитися» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Година спілкування: «Чи може
бажання нашкодити?» |
Бесіда: «Чи
може бути спільна мрія?» |
Мандрівка: «Країна бажань» |
Бесіда: «Чи
може моя мрія збігатися зі спільною мрією?» |
Музична вітальня «Віночок пісень про мрії і бажання» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за домашніми тваринами». Колективна гра «Крук» |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Чисте подвір’я». Рухливі ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Загартовування повітрям». Самостійна ігрова діяльність |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за камінням». Ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за висотою сонця». Ігри спортивного
характеру |
Заняття за інтересами |
Ігри з
конструкто-ром |
Ліплення з
пластиліну. |
Перегляд мультфільмів: «Що заборонено, а що — дозволено» |
Майстер- клас: «Виготов- лення макету транспорту з паперових коробок» |
Рольова гра- тренінг: «Я — пасажир» |
Співпраця з батьками |
Діалогічна розмова: «Книга і читання у вашому домі» |
Бесіда: «Слизька дорога» |
Бесіда:
«Транспорт нашого села і безпека дітей» |
Індивідуальні консультації: «Розумове виховання і розвиток пізнавальної діяльності дитини» |
Індивідуальні консультації:
«Розумове виховання і розвиток пізнавальної діяльності дитини» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні години) |
Бесіда-розповідь:
«Чи можна впізнати бажання?» |
Бесіда: «Чого
хоче кожна людина?» |
Обмін думками:
«Про що я мрію?» |
Година
спілкування: «Які потреби є у людини?» |
Бесіда: «Чим
важливе навчання у школі?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Подорож
острівками безпеки». Ігри за бажанням
дітей |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Мандрівка рідними стежинами» (визначення змін
у природі). Рухливі ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Краса навколишнього світу – краса твоєї душі». Рухливі ігри
з елементами ТРВЗ «Що у крузі», «Машина часу» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за напрямом вітру». Розучування етюдів на
вираження задоволення і радості |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за спеціальними автомобілями. Їх
призначення». Колективна гра «Залізний ключ» |
Заняття за інтересами |
Вікторина: «Сучасні професії» |
Ярмарок професій: «Яку професію обрати до душі?» |
Година милування: «Чиї руки зробили цю красу?» |
Виготовлення
картини : «Їжачок» із насіння |
Виготовлення
орігамі. |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Поради батькам: «Як правильно організувати працю і відпочинок дітей у сім’ї?» |
Відверта розмова: «Авторитет, особистий приклад і педагогічний такт батьків» |
Бесіда: «Бездоганість дитини та її наслідки» |
Консульта- ція : «Що робити якщо дитина гризе олівці?» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда: «Як я
співпрацюю у класі?» |
Відверта
розмова: «Як я спілкуюся з ровесниками?» |
Година спілкування: «Які
несловесні засоби спілкування ви знаєте?» |
Перегляд
відео: «Про що може повідомити назва?» |
Усний журнал:
«Що є результатом людської діяльності?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за поведінкою птахів весною». Колективна гра
«Шишки , жолуді, горіхи» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Одяг людей весною». Рухливі ігри народів світу – «Укус змії» (Єгипет) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Природа нам віддячує добром!». Колективна
гра «Гніздо черепахи» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Пішохідний перехід». Естафета з м’ячем |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Подорож листочка». Ігри на свіжому повітрі, розучування
гри «У квача» |
Заняття за інтересами |
Настільні
ігри. |
Ігри з
конструктором |
Відгадування
казок. |
Створення
колажу: «Як управляти
часом?» |
Читання улюблених
книжок. |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Батьківська
самоосвіта: «Роль сім’ї у
фізичному розвитку дитини» |
Бесіда: «Як
допомогти дитині вчитися» |
Відверта
розмова : «Праця -
провідний фактор виховання» |
Бесіда про
допомогу дитини по дому |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда: «Чи
впливає реклама на вибір продуктів?» |
Інформаційна
хвилинка: «Навіщо людина робить винаходи?» |
Розповідь: «Як
винаходи впливають на життя людини?» |
Моделювання розвивально- виховних ситуацій: «Чим
небезпечні винаходи та відкриття?» |
Година спілкування: «Які винаходи
можуть поліпшити життя мого класу?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Буду я природі вірним другом!».
Українські народні ігри
«Ластівка», «Баштан |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Щоб рости міцними і
дужими, з вітамінами ми дружимо». Колективна гра «Гуси» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Весняний букет». Колективна гра «Перепілочка» |
Прогулянка
«Зміни в житті рослин весною». Ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Мандрівка рідними стежинами». Рухливі ігри за бажанням |
Заняття за інтересами |
Настільні
ігри. |
Ігри з
конструктором |
Музична вітальня: «Музика в природі: пори року (весна)» |
Творча гра в
групах : «Складання міні-казки про сонячне проміння». |
Гра : «Розшифруй
слово» |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Поради батькам : «Як краще організувати відпочинок дитини?». |
Індивідуальні
консультації: «Чи потрібно часто хвалити і заохочувати дитину» |
Індивідуальні
консультації: «Чи потрібно часто хвалити і заохочувати дитину» |
Поради батькам: «Телебачен- ня: друг чи ворог» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда за круглим столом: «Які
ідеї підказала людям природа?» |
Година спілкування: «Як
з'являються ідеї винаходів?» |
Година милування: «Хто вони –
винахідники?» |
Відверта розмова: «»Яка
різниця між винаходом і відкриттям?» |
Урок - дослідження:
«Чи можу я бути винахідником?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Хто в гаю живе, що в
гаю росте?». Спортивна гра «Біг по колу» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Весняний букет». Колективна гра «Перепілочка» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Подорож
острівками безпеки». Ігри за бажанням
дітей |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Краса навколишнього
світу – краса твоєї душі». Рухливі
ігри : «Що у крузі», «Машина
часу» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за напрямом вітру». Розучування етюдів на
вираження задоволення і радості |
Заняття за інтересами |
Палітра художника : «Як фарбами передати веселковий настрій?» |
Ігри з
конструктором |
Настільні ігри |
Малюємо на
асфальті |
Ігри за
інтересами. |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Діалог – бесіда: «Естетичне виховання в сім’ї та з
чого воно складається» |
Поради батькам, як організувати весняний відпочинок дитині |
Поради батькам: «Цікавтеся справами і проблемами дітей» |
Відверта розмова : «Засоби і методи педагогічного впливу на дитину в родині» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Тематичний
діалог: «Як стати
успішним у житті?» |
Перегляд
відео: «Як винаходи людей змінюють світ?» |
Бесіда: «Як
відкриття можуть допомогти мені у навчанні?» |
Відверта
розмова: «Якими
дитячими винаходами ми користуємось?» |
Година
спілкування: «Які винаходи будуть
потрібні людству в майбутньому?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Загартовування повітрям». Самостійна ігрова діяльність |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Подорож
острівками безпеки». Ігри за бажанням
дітей |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за ознаками золотої весни». Колективна гра
«Мак» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Чий вінок найкращий?». Ігри
за бажанням школярів |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за
конем». Ігри за бажанням школярів |
Заняття за інтересами |
Ситуаційно-
рольова гра: «Що потрібно
знати про свій характер» |
Ігри з
конструктором |
Колективна
робота: «Виготовлення емблеми
шкільної їдальні» |
Ігри за
інтересами дітей |
Сюрприз для
друга (конструювання) |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Інформаційна хвилина «Батькам про права дітей» |
Поради батькам «Як привчити дітей до самообслуго-вування, формувати трудові навички та любов до праці?» |
Індивідуальна бесіда «Вміння слухати і чути інших» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда: «Як пов'язані
рухи та життя людини?» |
Перегляд
відео: «Що означає бути дорослим?» |
Перегляд
відео: «Які зміни відбуваються у тілі під час фізичної активності, втоми,
хвороби?» |
Бесіда: Як я
росту?» |
Обмін думками:
«Навіщо я пізнаю?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Буду я природі вірним
другом!». Українські народні ігри
«Ластівка», «Баштан |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Загартову-вання повітрям». Самостійна ігрова діяльність |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за
станом неба». Ігри з елементами
психогімнасти-ки: «Всьому довкола я
радію» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за птахами». Розучування ігор народів світу |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за ознаками золотої зими». Колективна гра
«Мак» |
Заняття за інтересами |
Гра – дослідження: «Рослини – символи України» |
Створення колажу: «Перші весняні квіти» |
Висаджування
квітів у горщики |
Конкурс
малюнків |
Гра : «Подарунок» |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Бесіда:
«Інтереси ваших дітей» |
День консультації для батьків та відповідей на їх питання |
Бесіда: «Батьки – приклад для дітей» |
Анкетування: «Ставлення вашої родини до екологічних проблем» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Бесіда:
«Навіщо люди подорожують?» |
Бесіда – роздум: «Як
можна подорожувати у часі?» |
Інформаційна
хвилинка: «Звідки пішла назва мого села?» |
Перегляд
відео: «Яка різниця між дитинством сучасних дітей та у минулому?» |
Усний журнал:
«Коли жили визначні особи Бучаччини?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за
зміною дня і ночі». Спортивні ігри
(бадмінтон, футбол) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за домашніми тваринами». Колективна гра
«Крук» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за
конем». Ігри за бажанням школярів |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за деревами та кущами». Спортивні ігри
(городки, бадмінтон) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за ялинками». Колективна гра «Море
хвилюється» |
Заняття за інтересами |
Читаємо
улюблені книжки |
Настільні
ігри. |
Ігри з
конструктором |
Сюжетно-рольові
ігри |
Виготовлення
орігамі. |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Анкетування: «Харчові переваги та традиції нашої родини» |
Бесіда: «Обережно дикі та бездомні тварини» |
Бесіда: «Плюси та мінуси домашньої тварини вдома» |
Бесіда: «Режим харчування дітей вдома» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні години) |
Урок –
спостереження: «Чи є щось у природі, що не рухається?» |
Година спілкування: «Чи пов'язані
час із рухом?» |
Перегляд
відео: «Які рухи свідчать про пробудження природи?» |
Народознавча Хвилинка: «Як
Сонце впливає на сезонні явища в природі?» |
Бесіда: «Які
причини змін пір року?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за
зміною дня і ночі». Ігри за бажанням учнів |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Буду я природі вірним
другом!». Українські народні ігри
«Ластівка», «Баштан» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Щоб рости міцними і
дужими, з вітамінами ми дружимо». Колективна гра «Гуси» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за розповсюдженням насіння рослин». Колективна
гра «Лисиця і сторож» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Зміни в житті рослин весною». Ігри за бажанням |
Заняття за інтересами |
Ігри з
конструктором |
Віртуальна подорож: «Відвідуван- ня музею писанок» |
Майстер-клас: «Виготовлен- ня писанки, крапанки, крашанки, дряпанки» |
Гра «Закликаємо пташок» |
Обмін думками: «За що я люблю весняні свята?» |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Як усунути конфлікти між дітьми? |
Вихований хлопчик, чемна дівчинка : які вони? |
Бесіда: «Святковий стіл на День народження» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Перегляд
відео: «Як ставитися до інших?» |
Бесіда: «Чому рух є ознакою життя?» |
Бесіда: «Що можуть і не можуть виконати
машини і люди?» |
Година спілкування: «Чи важливий рух для себе
та інших?» |
Дослідження: «Як розв'язати складне завдання?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Спостереже-ння за зміною дня і ночі».
Спортивні ігри (бадмінтон, футбол) |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Лікарські рослини
весною». Ігри за бажанням дітей |
Прогулянка на свіжому
повітрі: «Подорож острівками безпеки». Ігри за бажанням
дітей |
Прогулянка на свіжому
повітрі: «Мандрівка рідними стежинами»
(визначення змін у природі). Рухливі ігри за бажанням |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Краса
навколишнього світу – краса твоєї душі» . Рухливі ігри
«Що у крузі», «Машина часу» |
Заняття за інтересами |
Ігри з конструктором |
Створення Малюнка: «Моє родинне дерево» |
Ігри з конструктором |
Сюжетно-рольові ігри |
Настільні ігри |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні бесіди з питань навчання
дітей |
Індивідуальні бесіди з питань навчання
дітей |
Бесіда : «Чи знаєте ви весняні традиції українського народу?» |
Як розвивати самостійність у дітей – поради для батьків. |
Інформаційні бесіди: «Безпека життєдіяль- ності влітку» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Перегляд
відео: «Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?» |
Усний журнал:
«Життя – найвища цінність кожної людини» |
Бесіда «Як
дбати про власне здоров'я?» |
Цікавинки
звідусіль: «Що мені допомагає, а що – заважає у налагодженні контактів з
іншими?» |
Бесіда: «Хто є
українцем?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за
зміною дня і ночі». Спортивні ігри
(бадмінтон, футбол) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за напрямом вітру» . Розучування етюдів на
вираження задоволення і радості |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостере-ження за напрямом вітру». Спортивні ігри (бадмінтон, футбол) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за спеціальними автомобілями. Їх
призначення». Колективна гра «Залізний ключ» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за рослинами у травні». Колективна гра «У
гусей» |
Заняття за інтересами |
Ігри з
конструктором |
Музична
вітальня: «Пісні про Україну» |
Перегляд
мультфіль-мів про українців та Україну |
Ігри з
конструктором |
Настільні ігри |
Співпраця з батьками |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Консультація: «Попере-
дження побутового
травматизму» |
Індивіду-альні
бесіди з питань навчання дітей |
Бесіда: «Правила
харчування влітку» |
Етичний
тренінг для батьків та дітей : «Я хочу бути схожим(схо- жою) на...» |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні заняття (клубні години) |
Зустріч із героями улюблених
мультфільмів, які вчать доброзичли-вості |
Обмін думками: «Хто мені друг / подруга,
а хто – приятель /- ка?». |
Бесіда: «Чому господарювати у природі
людина має відповідально?» |
Азбука шляхетності: «Правила
доброзичливо-сті» |
Усний журнал: «Збережімо ми природу –
України гарну вроду». |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на свіжому
повітрі: «Спостереження за домашніми тваринами». Колективна гра «Крук» |
Прогулянка на свіжому
повітрі: «Спостереження за рослинами». Колективна гра «Чорне-біле» |
Прогулянка на свіжому
повітрі: «Спостереження за станом неба». Ігри з елементами психогімнастики «Всьому довкола
я радію» |
Прогулянка на свіжому
повітрі: «Спостереження за птахами». Розучування ігор народів світу |
Прогулянка на свіжому повітрі: «Чий вінок найкращий?». Ігри за бажанням школярів |
Заняття за інтересами |
Літературна гра: «Час казки прийшов» |
Ігри з конструктором |
Відгадування казок. |
Сюжетно-рольові ігри |
Перегляд улюблених
мультфільмів |
Співпраця з батьками |
Анкетування батьків на тему: «Мультфільми» |
Індивідуальні бесіди з
питань навчання дітей |
Бесіда : «Інтереси
ваших дітей» |
Дитина і мультфільми.
За і проти |
Бесіда про допомогу
дитини по дому |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Перегляд
відео: «Людина – частина природи» |
Година спілкування: «Людина –
частина суспільства» |
Дослідження:
«Як людина може впливати на природу?» |
Бесіда: «Чи
можуть від однієї людини залежати зміни в суспільстві?» |
Обмін думками:
«Які зміни у природі можуть вплинути на мої плани?» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за
конем». Ігри за бажанням школярів |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за деревами та кущами». Спортивні ігри
(городки, бадмінтон) |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Спостереження за
ялинками». Колективна гра «Море хвилюється» |
Прогулянка на свіжому повітрі: « Спостереження за
деревами в саду». Ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за висотою сонця». Ігри спортивного характеру |
Заняття за інтересами |
Малювання малюнків для створення слайд-шоу: «Літні фантазії» |
Колективне панно: «Будиночки для тварин» |
Інтелектуаль- на гра : «До нас зазирнуло літо» |
Літературна гра : «Час казки прийшов» |
Обмін думками: «Де я хочу відпочити влітку?» |
Співпраця з батьками |
Бесіда :«Інтереси
ваших дітей» |
Проади батькам, як організувати літнє дозвілля дитини |
Розмова з вихованцями: «Ліс чекає на спостереж- ливих». |
Бесіда: «Харчові отруєння» |
Індивідуальні
бесіди з питань навчання дітей |
Дата |
|
|
|
|
|
День |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
Тематичні
заняття (клубні
години) |
Обмін думками: «Природні
явища» |
Бесіда: «Зміни
в природі протягом змін пір року» |
Дослідження:
«Як я можу вплинути на своє майбутнє?» |
Обмін думками: «Оцінювання
рис характеру: переваги, можливості, способи їхнього розвитку». |
Бесіда – інструктаж: «Безпека дітей у літній період» |
Охорона здоров’я, про-гулянки, спортивно-оздоровчі заняття |
Прогулянка
на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за
деревами в саду». Ігри за бажанням |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостере-ження за соснами». Колективна гра «День і ніч» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереже-ння за ознаками золотого літа». Колективна гра
«Мак» |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостережен-ня за деревами та кущами». Спортивні ігри
(городки, бадмінтон) |
Прогулянка на
свіжому повітрі: «Спостереження за птахами». Розучування ігор народів світу |
Заняття за інтересами |
Малювання малюнків: «Якого кольору канікули?» |
Колективне панно: «Маленька праця завжди стане у пригоді» |
Інтелекту- альна гра: «Що? Де? Коли?» |
Гра: «Кольорова асоціація» |
Флешмоб: «Я, ти і ми ідемо на канікули!» |
Співпраця з батьками |
Правила поведінки під час літнього відпочинку. |
Бесіда: «Чи варто відвідувати літнрій табір?» |
Поради батькам: «Завдання на літо» |
Правила поведінки під час літнього відпочинку. |
Інструктаж з правил поведінки учнів під час літніх канікул |
Немає коментарів:
Дописати коментар